zaterdag 10 mei 2014

The Better Bag Maker # 1

Ik had me voorgenomen om van het begin tot het einde alle tassen uit het boek The Better Bag Maker te naaien.

Ziezo! Tas # 1 is klaar.



Het is een ruime boodschappentas met een verstevigde bodem.

Ik heb graag een binnenzakje in mijn tassen, anders moet ik te ver naar mijn gsm, sleutel, zakdoekjes, ... zoeken. Ik heb zo'n zakje zelf toegevoegd, want dat was niet voorzien in dit basismodel.

 
 
 
 
patroon: Nicole Mallalieu, The Better Bag Maker
 
buitenstof: coupon van Stoffe en Koffe, Schoten. (eigenlijk een zwaardere tricotstof die ik verstevigde)
 
binnenstof: katoentje uit mijn ruime voorraad
 
naaitijd: een namiddag.
 
besluit: een aanrader!
 


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi zeg en op zo'n korte tijd! Dat belooft voor u als 't nog een tijdje slecht weer blijft... Proficiat!

janien zei

Wat pittig! Gecharmeerd ook door de kleur! Nu is het wachten op # 2, # 3, ... Hoeveel komen er eigenlijk, super bag maker?!