donderdag 15 mei 2014

Ik ga op reis en ik neem mee ...

Nog zeven keer slapen en dan ga ik even op reis, kwestie van de moeder aller verkiezingen te vermijden (grapje) en een verjaardag te gaan vieren.

Om iets aan mijn ecologische voetafdruk te doen - ik probeer nogal groen door het leven te gaan en dan mag ik wel eens zondigen - heb ik een vliegticket heen en terug naar Alicante gekocht. Kleine trip, kleine koffer, dacht ik.

De handbagage mag 6 kg wegen. Dat is niet heel veel. Zou een stoffen reistas dan niet de oplossing zijn? Ah ja!

Ik pakte mijn nieuwe boek en bladerde tot achterin en daar vond ik het patroon voor een aan-handbagage-aangepaste reistas.

Ziezo:

















Aan de buitenkant een zakje voor de instapkaart en een voor mijn reisgezel, een boek.

Binnenin kale ruimte voor al mijn gerief.

 
 
Dat gerief = nieuw vestje, nieuwe topjes, badpak, ...
 
Voor klein gerief - lees ondergoed en steunkousen :-( - heb ik aparte tasjes.
Ik ga op bezoek bij een amateur-visser en om helemaal in stijl te zijn maakte ik een passend kousentasje:
 
 
 
 
Nu nog proberen om die zeven nachten slapend door te brengen en dan vliegen we erin!
 
 
 
 

 
 


2 opmerkingen:

Kaycie2112 zei

Weeral mooi gedaan!

JoChapeau zei

Fijne reis ! Ooh ja, supermooie tas !