donderdag 14 november 2013

Hoedje

Voor het eerst in mijn (lange) leven heb ik een hoedje gekocht. Ik had al wel een soort van dat ik in mijn favoriete outdoor-winkel kocht, maar dat telt niet, vind ik. Dit is mijn eerste echte hoedje dat me zal beschermen tegen de winterse kou!

Bij haar zag ik een tijdje geleden een geweldig hoedje. Alleen het herfstige oranje zou niet zo geweldig bij mij haren en bij mijn winterjas passen.

Maar... toen kwam er een zelfde hoedje in een kleur die echt mijn kleur is:


 
 
 

En nu na enkele mailtjes heen en weer zal dit hoedje binnenkort mijn hoofd warm houden!
Mooi hé?!
 
 
Blauw, het is altijd mijn lievelingskleur geweest, zelfs tijdens die vele jaren dat we in blauw - wit gestreept uniform naar school gingen. Ik grijp altijd naar blauwe tinten en kleuren die daar goed bij passen. Blauw kan koel zijn, maar ook zo rustgevend, kalmerend en dat is net wat ik met mijn soms impulsieve karakter goed kan gebruiken!
 
Dus...dankzij Jo ben ik over enkele dagen helemaal kalm en warm met mijn super hoedje.
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

janien zei

Wow, weer eens smelt ik! Echt, een super hoedje, en zo helemaal trending 1920's, niet.

JoChapeau zei

Wat een toffe blogpost zeg ! Ik dacht al even ... is dat nu al gearriveerd ? Maar het komt er echt wel heel snel aan nu ;-) Heel veel plezier ermee straks tijdens de koude winterdagen !