woensdag 20 november 2013

(goed) bezig!

We hebben een logé: Eran, de hond van de dochter. Dat is fijn, maar een flatcoated retriever neemt veel plaats in en wil enkele keren per dag naar buiten voor de natuurlijke dingen en om eens flink te rennen, konijnenkeutels op te 'smullen', afgevallen takken mee te sleuren en heel nat en vuil te worden.

Veel en hard werken is dus niet aan de orde, wel wandelen en een frisse neus halen. Heel gezond en goed bezig dus!

Maar deze lapjes werden al een geheel en zo een deel van een groter toekomstig geheel


 
 
 
De centrale lapjes zijn echino-stof en mijn favoriet is natuurlijk...
 
 
 
 
En ondertussen liggen er al andere lappen en een patroon klaar. Ik kreeg van zus M een doos met stoffen die niet meer naar haar lachten. Twee van die stoffen werden in mijn hoofd al een jas. Op zich zijn die lappen te dun, maar een fleece dekentje tussen de twee lagen zal me wel de nodige warmte geven.
 



Ik hoop dat het een gezellig, warm jasje wordt.  Morgen is het knipdag! Ik ben nieuwsgierig en zou al graag passen. Maar dat is wat te vroeg hé! Geduld is een schone deugd! En werklust, en doorzettingsvermogen. Wordt zeker vervolgd.
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen: