zondag 26 januari 2014

... keek eens door het vensterraam...

En daar piepte een ree, een blauwe ree.





De 'top' van mijn deken is klaar!

 
 
Ik heb mij weer niet helemaal aan het patroon van Elizabeth Hartman gehouden, maar alles aangepast aan de stof die ik wou gebruiken.
 
Nu nog wat nieuw rekenwerk en als alles meevalt, hebben ook de 'appartementen' straks hun definitieve plaats.
 
Het lijstje wordt korter:
 
  • alle tussenstukken snijden
  • huisjes en tussenstukken tot een top samenstellen
  • de appartementen 'bouwen'
  • het gebouw (drie verdiepingen) voor de achterkant in de achtergrondstof passen
  • de tussenvoering knippen
  • de drie lagen aaneen spelden
  • doorstikken (het eigenlijke quilten)
  • rand afwerken
Mijn handen jeuken, want ik wil zooo graag het resultaat zien!
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

janien zei

!Beautiful!