vrijdag 31 januari 2014

Breien

Terwijl de huisjes op hun afwerking (doorstikken) wachten, brei ik 's avonds wat. Zolang ik niet honderd procent overtuigd ben van het stikpatroon, begin ik niet met het quilten. Je kunt een stiksel altijd weer lostornen, maar ik heb schrik dat je de eerste gaat blijft zien. Daarenboven is lostornen niet echt de fijnste hobby en daarom wacht ik liever tot het allemaal mooi in mijn hoofd zit.

Een breiwerkje dus:

 
 
 
Het wordt (ooit) een vestje voor mezelf. De wol is gestreepte Kidsilk Haze van Rowan en het patroon vond ik in een boekje van hetzelfde Rowan.
foto: website Rowan
 
 
 
Ik heb al zo'n 22 cm van de rug, nog een flink stuk voor de boeg!
 
 
 
 


3 opmerkingen:

janusje zei

't Wordt wel mooi!

JoChapeau zei

Ooh ja, dat wordt echt heel mooi !

janien zei

Een prachtstuk! Hoe doe je het!