maandag 21 mei 2012

Over kikkers en andere leesbeesten

We zijn gestart!Ik lees ook!

De opperkikker stuurde iedereen een mail en nu ... 
is de hele kikkergemeenschap druk aan het lezen, kiezen, herlezen, weer kiezen en ...

Tenminste zo is dat hier het geval. Ik twijfel en overleg met mijn belezen wederhelft. Ik dacht nl. dat ik wel onmiddellijk zou weten welk  boek voor mij de absolute aanrader is, maar nu blijken er toch een paar kandidaten te zijn ;-) en kiezen is zo moeilijk!

Hoe ik mijn tip ga verpakken, weet ik al. Het idee zit in mijn hoofd, is daar aan het rijpen en morgen kan het van onder mijn naaimachine rollen.

Deze boekenvrouw en deze lezeres en deze boekenworm krijgen binnekort een pakketje van mij. En ikzelf kijk vol verwachting uit naar post van ergens. Laat maar komen. Ik kruip nu met een boekje in mijn hoekje. (hoewel, in bed is een beter idee)


Geen opmerkingen: