zondag 24 april 2016

Quilttop: veelzijdig project deel 4

Eindelijk! Het heeft langer geduurd dan ik zelf verwacht had en daarna was er geen tijd voor een deftige foto, maar de quilttop is klaar!



De stralende kleuren, de glanzende stof zie je op deze foto niet echt.

Ik vind het geheel nogal druk, maar het aangename gevoel van zijde en de vrolijke lapjes maken me gelukkig en blij. Eigenlijk ben ik er best tevreden over.

Nu de achterkant. Daar heb ik al wat ideeën voor, ook met streelzachte en stralende zijde.

Het allermoeilijkste wordt het quilten zelf. Een patroon? Rechte lijnen? Alleen wat knoopjes in de 'kruispunten'?  En de vulling? Die wil ik dun en heel soepel. Ik ga nog wat dromen en fantaseren over de mooiste of beste oplossing...




1 opmerking:

omatof 05 zei

Wauw, da's 't enige dat ik kan zeggen als ik deze foto zie..... Wat moet dat niet in 't echt zijn......
Supermooi!