vrijdag 13 december 2013

Verbeelding

De dagen worden korter, donkerder. En dan doet een lichtje heel veel deugd. Niet dat ik me slecht voel, verre van, ik ben zeer gelukkig en blij met de warme kachel en de gezelligheid in huis.

Enkele dagen geleden zat er een pakketje in de bus, een envelop uit de buurt van Leuven.
Wat er in het pakje zat, was nog vrolijker dan de envelop zelf.



Misschien zie je het niet goed, maar op de versierde envelop liggen tabblaadjes, kleine hondjes. Daarnaast cadeaulabeltjes voor de komende feesten, een mooi kaartje en een brief. Allemaal van Kathleen van Verbeelding en Fanny&Laura.

Een lichtpuntje in de korte dagen, zo'n super brief met prachtige inhoud.

Dankjewel, Kathleen van Verbeelding, je hebt me echt blij gemaakt!


En vandaag gingen we op tocht naar Kalmthout, eerst naar de decemberwinkel waar ik van een porseleinkunstenares twee supermooie schaaltjes kocht. Cadeau voor mijn moeder!







Gemaakt van Mont Blanc porselein, een porseleinsoort die heel transparant is als je er een b.v.kaarsje in zet.






Een beetje verder was de kerstmarkt van de instelling waar petekind S verblijft. Ook die bewoners (meervoudig gehandicapten) hadden mooie dingen gemaakt, die ze op hun kerstmarkt te koop aanboden. We namen een kaars mee naar huis omdat S heel zeker wist dat hij er mee aan gewerkt had.

En zo hebben we weer wat lichtpuntjes in ons huis. Wij zijn gelukkige mensen!



Geen opmerkingen: