zondag 15 maart 2015

Puur en simpel = geluk

Ik ben geen zondagskind (ik kwam op een maandag ter wereld), ik werd niet met de helm geboren, en toch... heb ik de laatste tijd ongelofelijk veel geluk!

We woonden enkele jaren in het groen op een prachtige plek in een klein maar gezellig huisje toen ons zomaar een groot huis met veel mogelijkheden werd aangeboden.
Verhuizen dus naar een nieuwe thuis. Nu die langzaam maar zeker ingericht geraakt, is er tijd voor andere dingen.

Er kwamen enkele T-shirts van onder de machine (ik blij)

 
 
Twee voor mezelf (of eentje voor de dochter) en een voor een kleuternichtje.
 
 
En het begin van een nieuw dekentje  (weer een gelukkig mens) 
 



Vorig jaar kreeg ik van petekind S een aantal mooie fatquarters.  het duurde een hele tijd voor ik vastbesloten een ontwerp in mijn hoofd had. Nu ben ik ermee bezig.

Ik maakte ook al een paar kussenovertrekjes van zijde die ik van vriendin K kreeg (gewoon prachtig). Als ze allemaal klaar zijn, mogen ze samen op de foto.

Het belangrijkste stofje in mijn quilt-in-wording is dit:



Pure & simple ... pure happiness ... is dat niets het grootste geluk?



Geen opmerkingen: