maandag 28 oktober 2013

Afgewerkt!


Een hele tijd geleden begon ik vol ijver en enthousiasme aan een dekentje.




Verder dan dit en een hoofd vol ideeën kwam ik niet. Telkens opnieuw kwam er wat tussen en werd het dekentje in spe weer in de doos 'nog af te werken' gestopt. (dat krijg je als je zo moeilijk nee kunt zeggen)


Tot vorige week!
Plots had ik tijd en nog veel meer enthousiasme om eindelijk van al die lappen een echt dekentje te maken.



Gisteren was het geen weer om een hond door te jagen, lekker thuisblijfweer! En met een pot Yogithee (joie de vivre, hoe toepasselijk!) en een knetterend houtvuur ging het doorstikken bijna vanzelf. Nu ja, vanzelf is natuurlijk een beetje overdreven.




Het is een eenpersoondekentje in lentekleuren, die de komende donkere winterdagen doen vergeten en licht in huis brengen. 

Ik hoop dat het vriendin L de warmte zal geven, die ik erin gestopt heb !
 


2 opmerkingen:

veeeeertje zei

Echt een leuk dekentje!!!
Liefs, Veerle

janien zei

Mooi! Gezien dat je meedoet op Schoten Stikt in 't Groot. Wil je nu al veel plezier en succes wensen!